GYIK

Mit tegyek, ha sérült csomagot kaptam?
Kérjük, írjon nekünk az ugyfelszolgalat@freshwood.hu címre, kiemelve a rendelésszámot, és csatoljon fényképeket a sérült termékről. A fotókon egyértelműen látszania kell, hogy melyik termékről és milyen hibáról van szó. Kérjük, ne küldje vissza a sérült terméket.

Mikor érkezik meg a rendelésem?
A lehető leghamarabb, általában a következő munkanapon. A forgalmas időszakokban, például karácsony előtt, előfordulhatnak kisebb késések.

Mi történik a rendelésemmel?
Kérjük, ellenőrizze, hogy a rendelésével kapcsolatos e-mailek nem kerültek-e más mappába (például spam-be...). Ha sehol nem talál róla információkat, küldjön nekünk egy e-mailt rendelésének adataival, és mi mindent megtalálunk Önnek. :)

Meg kell változtatnom/le kell mondanom a rendelésemet.
Semmi gond, megoldjuk. :) Ne habozzon kapcsolatba lépni velünk e-mailben, és kérjük, írja meg nekünk rendelésének számát.

Nem sikerül létrehozni egy megrendelést.
Kérjük, ellenőrizze újra az Ön által megadott adatokat. A probléma egy hibás cím vagy telefonszám lehet. Ne felejtse el kiválasztani a szállítási helyszínt, ha a csomagot egy Packeta csomagpontra szeretné kérni. Amennyiben ismételten nem sikerül létrehozni a megrendelést, keressen bennünket bizalommal.

Szeretnék fizetni, de nem tudok.
Küldjön nekünk egy e-mailt a rendelés számával, és mi elküldjük Önnek csomagját, melyet kifizethet készpénzzel az átvételkor.

Ha saját szöveggel ellátott albumot/naplót/jegyzettömböt rendelek, mikor érkezik meg a rendelésem?
Az egyedi szöveggel ellátott termékek előállítása több napot vesz igénybe. Javasoljuk, hogy a biztonság kedvéért egy héttel korábban adja le rendelését.

Nem talált választ kérdésére a GYIK-ben?
Vegye fel velünk a kapcsolatot!